maandag, februari 14, 2005

Jood van de Dag



De Jood van de Dag is dit keer, hoe kan het ook anders, Adje Verschuren. Zich alleen de laatste 5 minuten in de les vertonen en dan nog verlangen dat we gaan werken ook, wat denkt die man (nouja, dat moet nog bewezen worden) wel niet? Om hem dan genadeloos te bokken met een 7.2, dat zien we graag!
Wat had je nou Ad, ik had toch een kutinstelling? Ik zou toch bijles moeten krijgen, meer opgaven moeten maken? Up your ass met die sjit..

Bij deze dus, Jood van de Dag

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou Gino, omdat je wat meer reacties wilt zal ik maar eens mijn eerste reactie plaatsen:
Dat die gast zo chagerijnig kan zijn op maandag het eerste uur na de vakantie. Laat ons gewoon nog even nagenieten! (ik had btw ook een mooi punt: 7.4 :D)

Anoniem zei

Dan zal ik ook maar eens een verhaaltje vertellen over onze Ad, wat we in onze les meemaakte.

"De Kubus" begon met de vertellen dat de cijfers hem erg waren tegengevallen, omdat het gemiddelde MAAR 6,4 was. Wat volgde: "dus ik hoop dat jullie straks rood wegtrekken, ipv van bruin als je je punt ziet", waarop een smerige blik van onze Ad naar mij volgde.
Mijn punt: 8,3:S:S:S

Anoniem zei

die adje kan aan mijn dikke loel zuigen die gekke mang

Anoniem zei

Tot hij dit zelf leest. Ik spreek jullie nog wel heren, we hebben nog een appeltje te schillen.

Groet Ad.

Gino zei

Gezellig hè.

Anoniem zei

Jood van de Dag.. leuk onderwerp :]