zondag, februari 13, 2005

Artiest van de Week

Om mijn muzieksmaak een beetje te verduidelijken presenteer ik hier om de week een stukje. Vind je het niks? Dat zal mij aan m'n bolle anus roesten. Maar goed, we trappen af.



De artiest van de week is iemand uit Long Island. Hij werd bekend met de groep House of Pain, die een enorme hit had met het nummer "Jump Around." Daarna scheidden hun wegen, eentje bereikte nagenoeg niks meer(voor zover ik weet), DJ Lethal werd opgenomen in Limp Bizkit, Everlast koos zijn weg in de bluesrap. Hij leverde met "Whitey Ford Sings the Blues" (1998) een dijk van een plaat af. Gevoelige songs gecombineerd met country en rap. Nu is hij terug met zijn 4e solo-album, genaamd "White Trash Beautiful." Een erg lekkere plaat met heel relaxte nummers. Hiphop-nummers als "Soul Music" afgewisseld met de titeltrack of een gevoelig plaatje als "Broken." Het past allemaal goed bij elkaar. Ik vind het op dit moment erg ontspannend om naar te luisteren, daarom is Everlast de artiest van de week.

Natuurlijk vind je meer informatie op zijn eigen site: http://www.islandrecords.com/everlast

Geen opmerkingen: